Loyalty korting
Best Western Hotel Amsterdam
Discount slider image

Loyalty korting

Komt u vaak terug bij het Best Western Hotel Amsterdam?

Neem contact op met onze reserveringsafdeling om te zien of u in aanmerking komt voor een korting op uw verblijf!

  1. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen

Veelgestelde vragen

Het hotel, de kamers en reserveringen

Met hoeveel personen kan ik een kamer boeken?

Best Western Amsterdam heeft 1, 2, 3 en 4 persoonskamers. Als u met meer personen wilt komen dan kunt u meerdere kamers tegelijk reserveren.

Kan ik ook voor een groep reserveren?

Als u voor meer dan 5 kamers/10 personen wilt reserveren, zien wij dit als een groep. Voor groepen kunt u het beste een mail sturen met de aanvraag naar res@bestwesternamsterdam.nl. Reserveringen voor groepen via de website accepteren wij alleen voor het Prepay & Save tarief.

Ik wil mijn reservering later nog kunnen wijzigen, kan dat?

Als u het Comfort tarief kiest dan kunt u tot 24 uur voor de dag van aankomst nog kosteloos wijzigen of annuleren.

Wat is het laagste tarief?

Ons voordeligste tarief is het Prepay and Save tarief. Let op dat u bij dit tarief vooruit betaalt en de reservering niet meer kosteloos kunt wijzigen of annuleren.

Mag ik met 5 personen of meer in een kamer verblijven?

Het maximum aantal personen in 1 kamer is 4. Dit is op basis van brandweervoorschriften en hier kunnen wij helaas geen uitzondering op maken. Wel is het altijd mogelijk om meerdere kamers te reserveren.

Hebben jullie nog kamers waarop gerookt mag worden? 

Nee. In het hele hotel is roken niet toegestaan. 

Wij hebben een baby bij ons, hebben jullie een babybedje en wat kost dat?

Wij hebben een aantal babybedjes beschikbaar. Neem hiervoor contact op met de afdeling Reserveringen. Alle babyvriendelijke services, waaronder het plaatsen van het babybedje maar ook zaken als het opwarmen van een potje met eten in het restarant zijn kosteloos.

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Helaas zijn huisdieren niet toegestaan in ons hotel. Natuurlijk maken wij hierop een uitzondering voor geleidehonden.

Is er een Wi-Fi netwerk beschikbaar zodat ik internet draadloos kan gebruiken en wat kost dat?

Ja het het gehele hotel heeft dekking op het hogesnelheids WiFi netwerk. Gasten van Best Western Amsterdam kunnen gratis gebruik maken van het draadloze internet in het hotel.

Hoe laat kan ik op de dag van aankomst gebruik maken van mijn kamer?

  • De check-in tijd is vanaf 15.00 uur. 

Hoe laat moet ik de kamer verlaten op de dag van vertrek?

  • De check out tijd is tot 11.00 uur.

 
Locatie, Openbaar vervoer & parkeren

Hoe ver is het hotel van het centrum gelegen?

Best Western Amsterdam ligt nog geen 15 minuten met tram 2 vanaf het Leidseplein. Het Museumplein is al binnen 10 minuten te bereiken. Halte Westlandgracht is 5 minuten lopen van het hotel.

Hoe ga ik snel en goedkoop vanaf het hotel de stad in?

Tram 2 gaat direct vanaf het hotel naar het Leidseplein, de Dam en het Centraal Sation. Halte Westlandgracht is 5 minuten lopen van het hotel.

Kan ik altijd parkeren op het parkeerterrein van het hotel en wat kost dat?

We hebben voldoende ruimte op de parkeerplaats. Parkeren kost €14,50 per nacht.

Hoe is de ligging van het hotel ten opzichte van Schiphol? 

Wij zijn goed bereikbaar vanaf Schiphol met de trein of taxi.

Hoe is de ligging van het hotel ten opzichte van het Centraal Station?

Vanaf het Centraal Station bereikt u ons het beste met tram 2 (halte Westlandgracht) of taxi.